הפרלמנט האירופי החליט כי כלי נגינה הם מטען יד

הפרלמנט האירופי החליט כי כלי נגינה הם מטען יד

(6/2/2014, לורנזו חואן וקרלוס דיאז)

הפרלמנט האירופי אימץ היום החלטה שכלי נגינה נחשבים מטען יד בטיסות של האיחוד האירופי.

להחלטה זו יש השפעה משמעותית על אנשי מקצוע, סטודנטים, בתי ספר למוסיקה, תיאטראות ואמנים בתחום המוזיקה. מעתה הם יכולים להביא את כלי הנגינה איתם למטוס ולא יצטרכו לשלם דמי נסיעה כפולים.

ההגבלות החלות על כלי הנגינה היוו מכשול רציני לניידות אמנים בתוך האיחוד האירופי ובעולם.

ההחלטה נתקבלה ב580 קולות בעד, 47 נמנעים ו41 נגד.

עכשיו צריך לחכות לאישור מועצת שרי התחבורה של האיחוד האירופי, אשר עשויה לקבלה או לאמץ החלטה נפרדת אשר תחזיר את הדיון לפרלמנט. החלטת הפרלמנט האירופי קיבלה תמיכה מארגונים רבים, עמותות ואחרים הקשורים לעולם המוזיקה.

guitar-case_220413_1366638288_63_ הפרלמנט האירופי החליט כי כלי נגינה הם מטען יד

נושא זה עוד צריך לעבור דרך החלטות של חברות התעופה, ובמיוחד בטיסות בעלות נמוכה עם מגבלות מטען. זה לא אותו הדבר לשאת למטוס כינור או קונטרה-בס. במקרה כזה,היכן ימוקם כלי הנגינה? חלל המטוס, במיוחד במטוסים הבינוניים העושים טיסות אזוריות, חסר את התשתית לנשיאת כלי נגינה גדולים, כך שעוד צריך לראות כיצד בעיה זו תיפתר אם ההחלטה תאושר. העובדה היא שגם אם יש לך אישור על שליחת כלי נגינה אל בטן המטוס, חברות התעופה לא מספקות פיצוי מספק במידה ונגרם נזק לכלי הנגינה.

כיום, כאשר מוזיקאים רוצים להעלות את כלי הנגינה אל המטוס, הם מתמודדים עם מגבלות ואיסורים בהנחיית חברות התעופה. .חברת התעופה רשאית שלא לאפשר להעלות את כלי הנגינה אל חלל המטוס. ישנם כמובן מקרים בהם משולם מחיר כיסא נוסף

בעבור כלי הנגינה. אולם גם כאן רק שני אחוזים מתלונות הנוסעים נענות בחיוב.

קישור לכתבה בספרדית


אין עדיין תגובות למאמר - “הפרלמנט האירופי החליט כי כלי נגינה הם מטען יד ”

הוסיפו תגובה

In reply to Some User

מוצרים נבחרים