פרויקט נאגווה (Nagwa Trio) בשבלול ג'אז


פרויקט נאגווה (Nagwa) מגיע לראשונה לבמת השבלול במופע טריו וירטואוזי חדש!
המופע מחבר על במה אחת גיטרה, פסנתר ואקורדיון לערב של אלכימיה מוזיקלית סוחפת ובלתי נשכחת. שלמה עוז (גיטרה ולחנים), אוראל אושרת (פסנתר) ואורי שרלין (אקורדיון) יוצאים יחד למסע מלודי, הרמוני וקצבי – נע בקסם וברגש בין מוזיקה קלאסית, ג׳אז, פלמנקו וצלילים מן המזרח.
המופע מבוסס על הרקע הקלאסי העשיר של חברי ההרכב, לצד חופש אלתורי והשפעות מוזיקליות מגוונות, היוצרים יחד חוויה עמוקה וצבעונית. הטריו יבצע קטעים חדשים לצד יצירות מארבעת אלבומי הפרויקט.
🎸 לחצו כאן לרכישת כרטיסים למופע